Men dåså!

Livet, just nu, är riktigt riktigt bra. Efter många tunga händelser, hjärtesorger och en ekonomi som skulle få vem som helst att rysa är jag tillbaka på banan. Jobbet är bra, pengarna är på banken och jag är tillfreds. Det är underligt hur det svänger fram och tillbaka, allt är svart svart svart, sen blir det vitt, vitt, vitt. Ja ni nu som läser det här känner ju antagligen mig och undrar var den cyniska människa ni alla känner (och förhoopningsvis älskar) tagit vägen, men lugn och fin, vi vet ju all att detta inte är mitt naturliga sinnelag. Men JUST NU suger jag i mig, det här ska jag leva på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Miss Hazel

Härligt att du skaffat blogg gumman! Trodde inte heller att jag skulle trilla dit, men det är lätt hänt! Gött att livet leker! Skulle ju ringa dig någon kväll o höra om livet men jag lyckas ju glömma! (måste vara lärarsyndromet...=)) Kram på dig!

2009-01-28 @ 10:32:17
URL: http://hazelhill.blogg.se/
Postat av: Jennie

På lördag blir det party:) då får du annat att tänka på! Kram

2009-01-29 @ 11:29:09
URL: http://jgujgu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0